היתרונות של טיפול באור אדום

היתרונות של טיפול באור אדום

תרפית אור אדום
RLT - Red Light Therapy

ריפוי בפצעים

ריפוי פצעים הוא רק אחד היתרונות הרבים שסוגדים על ידי חסידי RLT ולא חסרים מחקרים כדי לאשר את העובדה כי זה עוזר להחלמה מהירה יותר. מחקר שנעשה ב 2014  מצא כי טיפול באור אדום קידם באופן מוגבר תיקון רקמות. השפעות נוספות מועילות על קמטים, צלקות, אקנה, וריפוי של כוויות

תיקון ושיחזור השרירים

שזה מגיע להתאוששות שרירים, יש יתרונות רבים כאשר נעשה שימוש בטיפול תרפיה באור האדום לפני, ולאחר פעילות גופנית. מחקר נוסף שנעשה ב  2014  מצא כי הטכניקה הטיפולית הובילה לירידה באובדן חוזקו של השריר, הפחית כאבי שרירים, והגביר את טווח של התנועה של השרירים עד למשך כ ארבעה ימים לאחר האימון. מחקר מ 2018 הוכיחו כי הטיפול הן לפני והן לאחר פעילות גופנית מפחית עייפות בשרירי הברך.

הקלת כאבים

זכות היתרונות הללו הפוטנציאל של RLT גם בהפחתת דלקות וכאבם. חוקרים מצאו כי החשיפה RLT יכול לעזור להפחית את הכאב אוסטיאוארתריטיס בברך,  קרעים במניסקוס,  כאב ברכיים בכללי,  דלקת מפרקים שגרונית  (קדחת שגרונית), וכן בכאבי גב. הממצאים הוכיחו כי טיפול באור אדום מקל על כאב, שכנע גם הארגון שאישר את זה כטיפול לטיפול בכאבים קלים ודלקת פרקים..האמריקאי FDA.

בעיות עור

אחד השימושים הפופולריים ביותר של RLT הוא לטפל בעיות בעור כגון אקנה. “לא הייתי ממליץ באופן מסורתי טיפול אור אדום לאקנה חמור, אבל זה טיפול מוסף נפלא, זה בטוח ונסבל היטב על ידי כל סוגי העור והגוונים. סוד ניקוי העור טמון בהשפעות אנטי דלקתיות של RLT , וזה גם מועיל באופן טבעי להקטנת ייצור השמן והפחתת הבקטריות בעור שלך, אין צורך בייבוש עור או בשימוש בכימיקלים קשים.

הזדקנות

אז מה עם כל עניין מעיין הנעורים? יש הרבה מחקרים שתומכים באמינות אנטי אייג’ינג של RLT. מחקר משנת 2014  אשר קבע כי משתמשים של RLT חוו שיפור משמעותי בעורם ועלייה בייצור הקולגן. מחקרים הראו כי הטיפול באור אדום מגן על קולגן קיים ומגביר את ההפקה של הקולגן בגוף, ובנוסף זה מועיל עם המרקם, הצבע, ומפחית קמטים.