טיפול אור אדום לפני ואחרי לחץ כואב

טיפול אור אדום לפני ואחרי לחץ כואב

תרפית אור אדום
RLT - Red Light Therapy

טיפול באור אדום היא טכנולוגיה בעלת השפעות מרפאות וקוסמטיות כאחד. הוא פולט אורכי גל אדום באור נמוך דרך העור שלך ומקפיץ את הליך התאוששות הרקמה. זה ממריץ את הייצור של ATP (אדנוזין טריפוספט) מתחת לעור. ATP הוא כוח שמיש עבור כל התאים החיים. ככל שניתן לתא יותר אנרגיה, כך התא מרפא את עצמו מהר יותר.
מסיבה זו, זה עוזר לגוף לרפא את העור על ידי ייצור קולגן. ייצור זה עוזר להבהיר כתמי שמש, לדהות עיגולים שחורים מתחת לעיניים, להפחית קמטים ולהידוק ולמצק את העור.
כצורה של טיפול בכאב לא תרופתי, הוא מפחית, מפחית צלוליט ומשפר את גוון העור שלך. להלן כמה שיטות טיפול באור אדום מקל על מתח.

Red Light Therapy מסייע ב התחדשות העור

טיפול בצבע אדום נחשב לאחד מטיפולי האנטי אייג'ינג הרבים. הסיבה לכך היא שזה מגרה את הייצור של פיברובלסטים וקולגן. קולגן מטפל במוצקות, במלאות ובגמישות העור שלך. ייצור מוגבר של קולגן יחליק את הקמטוטים והקמטים הדקים שלך. זה יכול גם להחליק את המרקם ולהקטין את גודל הנקבוביות לאורך זמן.
תרפיה באור אדום מגבירה את פעילות מערכת הלימפה מכיוון שהיא מפחיתה נפיחות ונפיחות. זה אפילו גורם לשחרור של ATP או אנרגיה תאית גולמית מגביר את זרימת הדם ואת היווצרותם של נימים חדשים.

עוזר להיפטר מצלקות

טיפול באור אדום הוא טיפול תכוף נוסף לטיפול באקנה, צלקת אקנה ורוזציאה. כאשר אתה מקבל אקנה, זה לעתים קרובות תוצר של עור מת וגם שמן היוצר פקק בתוך הנקבוביות. לחלק מהאנשים, נוכחות הפקק מגבירה את הסיכויים לזיהום. זה אפילו יכול לגרום לדלקת של הזקיק. זה מוביל לגוש, ציסטה או פוסטולה מתחת לעור.
אם לא מטפלים בהם, צמתים, ציסטות ופוסטה עלולים להוביל לצלקות. טיפול ברילייט הוא השיטה הטובה ביותר לאקנה ולהצטלקות מאוחרת יותר. החיידקים שגורמים לזיהומים ואקנה הם רגישים לאור. לכן המולקולות בתוך החיידקים סופגות את הטיפול האדום כאשר הן ניתנות על העור.
זה מעלה את הטמפרטורה שלהם וכתוצאה מכך להתפורר ולכן להרוג את הפתוגנים. זה יכול לשפר את המראה של צלקות אקנה וגם לעזור למנוע מהם להרכיב.

אור אדום יכול להיפטר מאיתנו צלוליטיס לא רצוי

טיפול באור אדום הוא יצירת גלים כטיפול מתאים לצלוליטיס כיום. צלוליט הוא היחלשות של רקמות החיבור ואת הפחתת זרימת מיקרו. הם מופיעים לעתים קרובות בחזה, בבטן, בירכיים העליונות, בישבן ובזרועות. הם בדרך כלל מופיעים על העור אם מתוח.
זה מוביל cortisone מוגברת במערכת שלך שהופך את העור לאבד את האלסטיות. במשך שנים רבות, אנשים ניסו כל מיני קרמים, תרגילים, קרמים לטפל בהם. אבל אלה לעתים רחוקות מספיק.
לאור אדום יש כמה יתרונות טיפוליים. זה משפר את מבנה העור ואת מראהו המטפל בהקלה על כאבים ופסוריאזיס. זה מקבע תאי עור ללא כל תופעות לוואי משמעותיות והפך למהפכה עבור צלוליט.

 

לסיכום, ATP מפעיל ייצור אנדורפין מהמוח. זה עוזר להפחית את הכאב ולהעלות את מצב הרוח שלך. זו גם הסיבה שאחרי פגישת טיפול באור אדום אדם מרגיש מרומם ואפילו מלא באנרגיה.
זה יכול לקבל את הדם זורם, ואת מצב הרוח שלך מורם והוא מאוד מרגיע ומרגיע ניסיון. BioScanSRT הוא ללא כאבים, מבוצע תוך 6-8 דקות, ואינו פולשני. כולם נלחצים מדי פעם ויכולים ליהנות מ- בריאים ומאושרים. בבקשה תיצור איתנו קשר כדי ללמוד עוד על איך BioScanSRT יכול להיות משולב בפועל שלך.