חידוש עור הפנים והגוף בעזרת טיפול באור

חידוש עור הפנים והגוף בעזרת טיפול באור

תרפית אור אדום
RLT - Red Light Therapy

חידוש עור הפנים והגוף בעזרת טיפול באור אינפרא אדום מהווה חלופה לניתוח קוסמטי של עור נפול ורפוי, עור עם קמטים. טיפול באור אינפרא אדום מבוסס על הקרנת קרני אור אשר מחדשים ומהדקים את העור.

טיפול לחידוש עור הפנים והגוף בעזרת קרני אור אינפרא אדום מעוררים את התגובה הביולוגית הרצויה על ידי הגוף כדי לחדש את שכבות העור באופן מהיר יותר ומוצק יותר, טיפול באור אינפרא אדום יכול להיעשות על רוב חלקי הגוף, הטיפול יעיל למיצוק העור, עור הפנים והגוף ולהשגת מראה צעיר יותר.

איך זה עובד?

הנורה לטיפול בעור הפנים והגוף שולחת פולסים של אור אינפרא אדום בעוצמה גדולה וספקטרום נרחב – באור נראה ובתת-אדום. האור עובר דרך העור ופוגע בריכוזי מלנין גבוהים, כתמי פיגמנטציה, כתמי שמש וכתמים אחרי הריון. בנקודה זו האור הופך לאנרגיית חום אשר מממיסה את הכתמים באזור. הפולסים הם מהירים והטיפול הוא ללא כאב.

כמות הטיפולים הנחוצה תלויה באזור המטופל, בגוון וסוג העור. הטיפול מתאים כמעט לכל אזור בגוף פרט לאזורים רגישים מאוד כדוגמת תנוכי אזניים ואברי המין. כמובן שלבעלי עור בהיר יהיה יותר קל להעלים את הכתם אך גם לבעלי עור כהה, עד גוון מסוים, ניתן להעלים כתמים ולהבהיר כתמי פיגמנטציה וכתמי שמש.

חידוש עור הפנים והגוף בעזרת אור אינפרא אדום, פוטו רגנוביניישן חידוש העור או בשמו הלועזי והעממי פוטו רגנוביניישן פירושו בעיקר חידוש עור הפנים והגוף, הבהרת כתמים והעלמת ורידים בולטים, קרן אור אינפרא אדום מזהה את הגוון הכהה של הכתם, הנימים או הורידים והחום מפזר וממיס את המלנין או הנימים באזור המטופל.

כדאי לשים לב..

בכתמי פיגמנטציה בהירים (בהרת) אי אפשר לטפל על ידי מכשיר זה, מכיוון שהוא יכול לזהות גוונים כהים ולא בהירים. במהלך הטיפול העור נעשה רגיש לשמש. מומלץ לא להיחשף לשמש בזמן הטיפול או למרוח קרם הגנה בעל מקדם הגנה גבוה. קרני אור אינפרא אדום מסייעים לעור בספיגת חומרי הזנה ולחות, מבהירים כתמים ומייפים את העור, מעכבים את הזדקנות העור והקמטים מכווצים נימי דם מורחבים, מכווצים נקבוביות ומהדקים את העור.

מכשיר היופי גלווני אינפרא אדום

מכשיר היופי גלווני אינפרא אדום לעיסויי במיקרו זרם גלווני משלב טיפול בקרני אור, טיפול פוטו תראפי וטיפול במיקרו זרם גלווני. הטיפול באור ממיס ומפרק במהירות כתמי עור וכתמי גיל, כולל כול סוגי הפיגמנטציה שנוצרת במהלך השנים על פני העור.

נורת התרפיה אינפרא אדום משחררת קרני אור אופטיות בתדר של 630 ו850 ננומטר. הגלים המקרינים אל תאי העור מגבירים במהירות את חידוש ותחיית התאים, משפרים את הקולגן והסיבים הגמישים ומארגנים אותם מחדש, מסירים גרגירי פיגמנט, פיגמנטציה, משפרים נימי דם ומכווצים נקבוביות. הכול באחד, המכשיר משפר במהירות את מראה העור ותחושתו וגורם למראה צעיר ורענן.

קרני אור אינפרא אדום מעוררים בעדינות התכווצויות בעומק העור, מסיר נימי דם מהפנים, נימים מורחבים, מחליק קמטים, מכווץ נקבוביות, מחדש את מרקם העור ומבהיר, מעבה את סיבי הקולגן, מגביר את גמישות העור, מספק לחות במהלך הטיפול, משפר את מראה עור הפנים.