7 סיבות מצוינות לגדל עשבי תבלין ומרפא אצלכם בבית!

(כן כן, זה אפשרי גם ללא גינה או מרפסת...)

לגדל בבית עשבי תיבול ומרפא - כל אחד יכול

גם אם אתם לא חקלאים ובטח לא איכרים(לפחות רובכם). אבל אתם כן אוכלים, ואוהבים את האוכל שלכם טרי וטעים. אתם, כנראה, גם אוהבים נוי בביתכם, וריחות טובים תמיד משרים אווירה טובה.
יש מגוון עצום של צמחים למאכל שאפשר לגדל בבית, מבזיליקום ועד בצל, מפלפל חריף ועד עגבניה או תפוז סיני.
ולא פחות חשוב – היום זה קל!  אתם אפילו לא צריכים גינה פרטית או מרפסת גדולה.

פשוט להמשיך לקרוא…

בעזרת וקה סאן - תאורה חכמה לצמחיה

איך גידול צמחי מרפא ותבלין בבית הפך כל כך פשוט?

הטכנולוגיה ורמות העיצוב הגבוהות שכובשות את עולמנו מביאות עימן פתרונות חדשים ומבריקים כמעט בכל תחום. בין היתר, גם בתחום הגינון. ישראל, אגב, ידועה בעולם כמעצמה אדירה בתחומי החקלאות והטכנולוגיה כבר שנים רבות.

אז כדי שגם אתם תתחילו להנות מה'פירות' של אומת הסטארט-אפ, תרתי משמע, ריכזנו לכם 7 סיבות נהדרות להתחיל לגדל בעצמכם עשבי תבלין, עשבי מרפא ואפילו פירות וירקות קטנים. אחרי שתקראו את הסיבות שריכזנו, מחכה לכם פסקה נוספת בה תבינו איך גם אתם יכולים. בלי ידע מוקדם וקורסים מקצועיים ואפילו בלי גינה או מרפסת גדולה, פשוט לגדל בבית כבר ממחר!

 
גם עגבניות שרי תוכלו לגדל בבית עם וקה סאן - תאורה חכמה לצמחים
נורת גידול צמחים

7 סיבות להתחיל לגדל בבית צמחי תבלין, מרפא וירקות

  1. לפני הכל תוצרת שלך! בדיוק כמו לשמוע ילד צוחק ומנגד לשמוע את הילד שלך צוחק…. ילדים צוחקים זה כיף, אבל כשזה הילדים שלך זה פשוט אושר מסוג אחר. כל מי שמגדל משהו בעצמו, החל מבזיליקום ועד לילדים, ודאי יסכים איתי שזה האושר האמיתי. לראות עבודה שהיא כולה שלך נושאת פרי זה אחד מרגעי האושר הקסומים של החיים!
  2. יותר טעים! מה הייתם מעדיפים, מכונית שיוצרו כמותה רק 5 בכל העולם או מכונית מתוך פס ייצור שמייצר מליונים בשנה? הבחירה ברורה. המילה בוטיק כבר נכנסה לנו עמוק לתודעה שלנו, אז צמחי התבלין שאתם תגדלו יהיו כמו בבוטיק. נקיים, טעימים ובעיקר כאלו ששמתם בהם את כל הלב שלכם. אין ספק שזה הרבה יותר טעים!
  3. יותר בריא! כשאנחנו קונים את עשבי התבלין/מרפא שלנו הם מגיעים מחוות גידול, כדי לשמור על התוצרת בהיקפים גדולים חייבים להשתמש בחומרים שלא הכי בריאים ולעיתים משפיעים על הטעם. הצמחים שלכם בבית יהיו ללא ריסוסים, ללא מזיקים וללא חומרים משמרים שמתווספים כדי להאריך את חיי המדף וכו'. פשוט, טבעי ובריא!
  4. יותר חסכוני! נכון, נענע זה לא מוצר שמרגישים אותו בקניה השבועית, אבל תאמינו לנו שנענע תהיה רק ההתחלה שלכם. עד מהרה תתאהבו ותתחילו לגדל בעצמכם בזיליקום, בצל, פלפלים קטנים, עגבניות שרי, קנאביס ועוד….
  5. יותר נגיש! בשנת 2017 אין שום סיבה לוותר על ארוחה, או על תוספת טעימה לארוחה, רק בגלל ששכחנו או לא הספקנו לקנות משהו. פשוט גשו לאדנית הקרובה וקטפו לכם בעדינות ישירות לצלחת או לסיר!
  6. הריחות והאווירה בבית! הרבה מאיתנו דמיינו לפחות פעם אחת במהלך החיים את הבית הפרטי במושב, בו הילדים רצים יחפים בחוץ ואף אחד לא דואג, לצד השקט והריחות של הטבע מסביב. אבל החיים מורכבים מכל מה שקורה בין הפנטזיות שלנו. צמחי תבלין ומרפא בבית ממלאים את הבית בריח ואווירה של צמיחה, של טריות, של התחדשות ורעננות.
    לא פחות מזה, זה היופי שצמחים כאלו מביאים איתם הביתה.
  7. אחרון(הכי) חביב – בשביל הילדים! כן, בגידול עצמאי של צמחי תבלין, צמחי מרפא ובכלל כל דבר שנושא פרי יש מסר מאוד חינוכי ומוסרי. 'הזורעים בדמעה ברינה יקצורו', 'מי שטורח בערב שבת….' ועוד. אפשר להמשיך את הפתגמים והאמרות בנושא על שני עמודים לפחות. הילדים שרואים את המתרחש נגד עינהם (ובואו נודה, גם לנו לא יזיק לפעמים השעור הזה…), שמבינים את התמורה עבור ההשקעה שלנו. ואיך ככל שתשקיע יותר כך הפרי שתקצור יהיה טוב וטעים יותר. לצאת מהעצלות ותרבות האינסטנט והמסכים (אוי…המסכים!) שמקיפים את הילדים שלנו מכל עבר. מגיע להם להכיר עוד הנאות שיש בחיים! ומה יותר טוב מלראות את ההצלחה שלך במשהו שהשקעת בו בזמנך הפנוי בתוך הבית.

אפשר היה למצוא בקלות עוד סיבות להתחיל ולעשות את זה גם אצלכם בבית, אבל אלו העיקריות בעיניי.

כמו שנכתב בהתחלה, אין צורך בגינה ומעדר וגם לא במרפסת לכיוון צפון מערב. בזכות טכנולוגיה ייחודית והרצון שלכם אפשר לעשות את זה בקלות ובעיקר בכיף.

בלי צורך להשתעבד לעבודת אדמה וגם בלי הוצאות גדולות.

אפשר לגדל בבית כל ירק שתרצו - כמעט. בעזרת וקה סאן.

בונוס למגדלים מתחילים: כך תגדלו בעצמכם! ללא גינה, מרפסת או ידע בתחום...

אני חייב להודות שתוך כדי כתיבת השורות האלו התעורר בי החשק ללכת ולראות מה קורה עם הצמחים שלי ואפילו לשתול אחד נוסף.

גאים להציג לכם את וקה-סאן, נעים מאוד!

וקה סאן היא מנורה ייחודית, קטנה ומעוצבת להפליא, היודעת להפיק את במדויק האור שהצמח צריך כדי לצמוח בצורה הטובה ביותר. בדיוק את האור שהצמח שואב מין השמש, רק בלי להכניס את השמש הביתהוכן, בלי לזלול חשמל בכלל! מי שניסה פעם לגדל צמחים עם תאורה כזו מבין איזה חידוש משמעותי יש כאן!  (בזכות טכנולוגיית LED צריכת החשמל אינה מורגשת) היא מסוגלת להתכוונן במדויק לגובה והזווית של הצמחים שתבחרו לגדל.

רגע, זה ממש לא הכל!

למנורה מחשב ייחודי, המסוגל לתכנת את שעות 'היום והלילה' עבור הצמחים שלכם ואפילו לדמות לו את עונות השנה לפי אורכי היום ועוצמות האור. מכוונים את המנורה כמו שרוצים פעם אחת והיא עושה את השאר בעצמה!

האור של המנורה מכוון לצמח ואינו משפיעה על התאורה בבית (ראה תמונה) וגם אינה פולטת חום בבית, שוב בזכות טכנולוגיית ה-LED.

ויש עוד… המנורה מצויידת בחיישן מתקדם, פוטואלקטרי, שתפקידו לזהות מתי לצמח יש מספיק אור מבחוץ ולכבות המנורה באופן אוטומטי, כשיעלמו קרני השמש מהזווית של הצמח היא תדלק חזרה. כאמור, בלי צורך בשום פעולה מצידנו.

כמובן אחריות לשנה, הדרכה ושירות באדיבות. אין צורך בתליה שהמנורה, היא עצמאית ועומדת לבד בכל מקום ובכל תנאי ואינה מפריעה בבית בשום צורה. להפך, נעימה ומוסיפה.

והמחיר, אני מניח שזה מעניין אתכם מרגע שהתחלתם לקרוא ובצדק.

אז אני הנה אני מרגיע אתכם, מדובר במחיר שיפתיע אתכם לטובה ואפילו לא תצטרכו לחשוב פעמיים לפני שתזמינו!  
(רמז: לא יותר מ-500ש"ח וכך הכיף הזה אצלכם בבית…)

כדי לראות את המנורה מקרוב לחצו כאןלא

כדי לדעת יותר על גידול צמחים בתוך הבית לחצו כאן

אז יש לכם את כל הסיבות להתחיל לגדל בעצמכם, ועכשיו גם יש לכם איך!

הנאה ובריאות שהולכים יחד, אצלכם בבית!

הנה חלק מהיתרונות הבולטים של וקה סאן:

אחרי שחפרנו, בואו נתחיל לגדל!

ערכנו רשימה קצרה למגדל המתחיל. היא נכונה (כמעט) לכל צמח מרפא ותבלין.

זרעים כמובן

זרעים תוכלו להשיג בכל משתלה/חנות פרחים באזור מגוריכם

עציץ ואדמה בריאה

תוכלו לברר ולרכוש את סוג האדמה המתאים במשתלה הקרובה

תאורה לצמחים וקה סאן!

כנסו לרכוש לכם כבר היום את אחד ממוצרי הסדרה!

הדרכה קצרה על המנורה

תקבלו אותה מאיתנו בחינם מיד עם הרכישה או מתי שתצטרכו, גם על הצמח הספציפי שלכם!

השקייה

גם על זה תוכלו להתייעץ איתנו או עם כל גנן מתחיל... בדרך כלל, אין דרישות מיוחדות מדי.

הזנה מתאימה (דישון)

תקבלו מאיתנו תמיכה מלאה לא רק למנורה אלא לכל שלב בגידול

בהצלחה!
ו…גדלו באחריות ותהנו מהתוצאות!  

צוות  green oxygen